פרק 2: משימה אפשרית בהחלט

פרק 2: משימה אפשרית בהחלט | איפה ומתי המוצר שלנו משתלב בחיי קהל היעד

למדנו שלקהל היעד הוא הלב הפועם של המיזם ויש לו משימות מגוונות – חלקן אפילו קשורות למיזם שלנו. כדי להבין איך, איפה ומתי המוצר שלנו משתלב בצורה נוחה ומועילה בחיי קהל היעד עלינו להבין לעומק את מסלול קבלת ההחלטות האוטומטי שקורה לפני, תוך כדי ואחרי האינטרקציה עם המוצר.
  • מגיש: יערה כהן
  • נובמבר 3, 2019

חושב שזה יכול לעניין מישהו? שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

רוצים לקרוא עוד על השיטה הזאת?

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן