פרק 4: מטלות-כאבים-רווחים

פרק 4: מטלות-כאבים-רווחים

מה קורה כשמוצר ולקוח נפגשים? איזו מטלה משלים המוצר עבור הלקוח, וכיצד הוא יכול לעשות זאת בצורה טובה עוד יותר? למדנו את הבעיה, ועכשיו נרצה להבין איך חווה אותה קהל היעד. בפרק הרביעי ניתן שיטה מדהימה לניתוח הבעיה מהזווית של קהל היעד – חוויה שתשפיע על אופי ועיצוב הפתרון שמציע המיזם. עם יערה כהן, מנהלת פיתוח עסקי בארגון היזמות PresenTense ואלינה שקולניקוב, מנהלת תחום יזמות אימפקט בקרן אדמונד דה רוטשילד
  • מגיש: דוד לוי
  • נובמבר 3, 2019

חושב שזה יכול לעניין מישהו? שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מתאים לך להשתתף בקורס שלנו בדיוק על זה?

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

דילוג לתוכן